مراکز تخصصی ما

درباره آکادمی

آکادمی فوتبال خداداد در سال ۱۴۰۰ با حضور خداداد عزیزی به عنوان نماد فوتبال خراسان و ملی پوش پر افتخار کشور تاسیس گردید. آکادمی خداداد با فراهمی تیمی متخصص و خبره و همین طور با بهره گیری از تمام ظرفیت های استانی و ملی برای دستیابی به اهداف والا و تحقق رویای های دست نیافتنی در فوتبال پایه گام برمی دارد. فوتبال آموزان با استعداد در جای جای کشور پهناور ایران می توانند در کنار آکادمی فوتبال خداداد خود یک “ستاره” باشند. به طور کلی ماموریت و چشم انداز آکادمی فوتبال خداداد به گونه زیر تبیین یافته است.

یکی از مراکز تخصصی آکادمی خداداد مرکز استعدادزایی است. این مرکز ویژه افراد ۳ تا ۷ سال می باشد. با توجه به فراگیری فوتبال از سنین ۲ تا ۳ سال در کشورهای پیشرفته، آکادمی خداداد نیز در این مسیر گام نهاده است. مدرسه بچه غزال( فوتبال + فان) از جمله مدارس تحت نظر این مرکز است. که با اهداف والای آموزشی و تربیتی و رشدی ایچاد شده است. استفاده از تیم های تخصصی بازی و مربیان متخصص در زمینه فوتبال کودکان جزو موارد مهمی است که در این مرکز مد نظر می باشد.

مدرسه بچه غزال خداداد

اهداف:

  1. بازی و سرگرمی از طریق بازی های توپی
  2. کسب آمادگی لازم برای فراگیری آموزش مستقیم در فوتبال
  3. توسعه حرکات بنیادین( لی لی ها، دویدن ها، جهش ها، گرفتن ها و …)
  4. توسعه سواد حرکتی
  5. اجتماعی شدن، پیدا کردن دوست و همکاری در زمین بازی
  6. استقلال و جدا شدن نسبی از والدین

مرکز استعدادیابی

از جمله مراکز تخصصی آکادمی خداداد که نقش استعدادیابی افراد ۷ تا ۱۶ سال بر عهده دارد مرکز استعدادیابی است. ورود به این مرکز به دو شکل قابل اجرا است. در شکل اول والدین فوتبال آموز خواستار انجام آزمون های استعدادیابی فوتبال( استعدادیابی ۳۶۰ درجه) می باشند. به همین روی پرونده استعدادیابی فرد در این بخش تکمیل و بعد از بررسی متخصصین فوتبال آموز به یکی از مدارس تحت نظر مراکز تخصصی منتقل و یا در صورت تشخیص نخبه بودن به مراکز استعداد پروری معرفی می گردد. در شکل دوم والدین خود خواستار ثبت نام در یکی از مدارس مرکز استعدادیابی هستند که در این صورت آزمونی از فوتبال آموز صورت نپذیرفته و مستقیما زیر نظر مربیان و متخصصین در این حوزه قرار می گیرد. 

مدرسه فوتبال خداداد

اهداف:

  1. توسعه فنی فوتبال آموزان ۷ تا ۱۶ سال
  2. تهیه کارنامه عملکردی فوتبال آموزان
  3. معرفی مستعدین به مرکز استعداد پروی

مدرسه فوتبال دروازه بانی خداداد

اهداف:

  1. رشد و توسعه فنی دروازه بانان ۷ تا ۱۶ سال
  2. تهیه کارنامه عملکردی فوتبال آموزان
  3. معرفی مستعدین به مرکز استعداد پروری

مرکز استعداد پروری

این مرکز که جزو مراکز تخصصی ویژه افراد ۸ تا ۱۶سال ولی نخبه فوتبال است. ستاره سازی و ادامه زندگی حرفه ای از جمله اهداف آن بوده و فوتبال آموزان این مرکز که با پیش فرض انجام استعدادیابی ۳۶۰ درجه در اینجا حضور دارند زیر نظر نخبگان و متخصصین مبرز مرکز استعداد پروی رشد و توسعه خواهند یافت. بخش های مرتبط با این مرکز شامل:

ویژن خداداد

این کلاس ویژه فوتبال آموزان نخبه ۸ تا ۱۰ سال می باشد. انجام تمرینات حرفه ای، شرکت در فستیوال ها و تورنمنت های ملی و موارد دیگر از اهداف کلاس ویژن است. به طور کلی وظیفه این کلاس آماده سازی بازیکنان نخبه برای حضور در آکادمی خداداد است.

آکادمی خداداد

این کلاس ویژه فوتبال آموزان نخبه ۱۰ تا ۱۲ سال می باشد. توسعه ذهنی، روانی و جسمانی بازیکنان نخبه در این کلاس و آماده سازی ایشان برای روبرو شدن با فوتبال حرفه ای با شرکت در مسابقات و تورنمت های خارجی از اهداف این آکادمی می باشد.

همکاری با دپارتمان های بدنسازی و روان شناسی و آنالیز جزو لاینفک این آکادمی است. به نوعی آکادمی خداداد شاکله اصلی رشد و توسعه فوتبال آموزان خواهد بود.

استار

این کلاس ویژه افراد ۸ سال به بالا می باشد. هدف این کلاس فقط و فقط برگزاری کلاس های خصوصی برای نخبگان فوتبال است. بعد از انجام مذاکرات با والدین و تعیین هدف برای فوتبال آموز، تعداد و شرایط جلسات تعیین و فوتبال آموز به مدت کوتاهی به انجام کلاس های خصوصی زیر نظر مربیان ملی و بین المللی می پردازد. معرفی به تیم های ملی و باشگاهی از این طریق و گذران این کلاس ها نیز امکان پذیر خواهد بود.

تیم های پایه

تشکیل تیم های نوجوانان، جوانان و امید در سطح اول استان و کشور از اهداف والای مرکز استعدادپروری می باشد.